Realizacje


Zapraszamy do obejrzenia wybranych realizacji Audiomanufaktury. Na ich przykładzie można zapoznać się z naszą pracą.

Hi Endowa Toyota Land Cruiser Invincible 2020

Toyota LandCruiser Invincible z 2020 roku a w niej nasza wizja wzorowej integracji systemu Hi-End. Fabrycznie wyposażona w system "premium" od Jbl'a.. Auto mimo sporych gabarytów nie oferuje miejsca/przestrzeni na dogodny montaż elektroniki. Musieliśmy więc wykazać się kreatywnością. Efekty widoczne na załączonych zdjęciach :) .. Dane systemu Zestaw głośnikowy oraz subwoofer Xcelsus z najwyższej linii Competition Procesor Resolut Audio "J" wraz ze sterownikiem SRC Wzmacniacze Xcelsus Magnifico4, 2 i 1 Źródło Fiio M11 połączone z procesorem po Coaxie. Przerobione tapicerki drzwi, oraz wygospodarowane miejsce na całą elektronikę znajdującą się na wykonanym od podstaw stelażu na "suficie", dodatkowo musieliśmy przerobić kanały od nawiewu naostatni rząd siedzeń, wygłuszyliśmy cały dach oraz wykonaliśmy mocowanie na Fiio i sterownik procesora SRC, które wymusiło przeniesienie panelu sterowania ogrzewaniem i chłodzeniem siedzeń.

Mitsubishi Pajero IV 2019

Mitsubishi Pajero 4 generacji z 2019r. Kompleksowe wygłuszenie z zastosowaniem materialów Gladen'a. Wygłuszona cała podłoga, nadkola ,przestrzeń bagażnika, drzwi, ściana grodziowa do wysokości deski rozdzielczej, oraz dach. Dodatkowo każdy element tapicerki, plastikowe osłony słupków A, B zostały również wyklejone piankami.

Nissan 350z #SmerfZetka dla Autoholicy

Nissan 350z #SmerfZetka Projekt Autoholicy przy którym też braliśmy udział. Do naszych zadań należało jak wiadomo nagłośnienie ;) Sercem systemu wzmacniacz z procesorem HELIX P-SIX wraz z modułem BT z aptX, zestaw przedni HELIX P62C oraz kompletna zabudowa bagażnika w której znalazły się dwa suby HELIX'a K10w w obudowie BR.

BMW F32

BMW F32 z fabrycznym systemem HiFi S676 wyposażyliśmy w najnowszy procesor Moscon'iego Atomo 4/6DSP. Do kompletu z rodziny wzmacniacz Mosconi One 130/4 oraz zestaw głośnikowy Gladen ONE 201 BMW. Żaden kabel nie został przecięty dzięki adapterom i dedykowanej wiązce Gladen'a. Dodatkowo został zdeaktywowany nieszczęsny system ASD. Po pomiarach i strojeniu system rozwinął skrzydła i zadziwił przemiłego właściciela ;)

Ford F-150 2014

"Mały" Ford F150 z 2014 który ledwo nam się zmieścił w garażu

Mercedes w212 2016

Mercedes W212 Procesor Helix Mini DSP + moduł HEC BT + pilt URC.3 wzmacniacz JL Audio HD900/5 zestaw przedni Xcelsus XU6.2Ci Sub JL Audio 10W3

Mercedes W204

To auto jest naszym stałym bywalcem. Jednak ostatnio zmieniło właściciela i o ile sprzęt został zdemontowany to szkoda było nie wykorzystać przygotowanych drzwi, zabudowy w bagażniku oraz okablowania. Nowy właściciel poprosił nas więc o zamontowanie skromnego zestawu składającego się z; Helix Mini DSP + HEC BT + URC.3 Wzm Xcelsus Magnifico4 Przedni zestaw głośnikowy Xcelsus XP6.2B Sub JL Audio 10W0

VW T6 2019

Volkswagen T6 z otwartą przestrzenią ładunkową z boczkami i podsufitką z fabrycznej dykty. Kompleksowe wygłuszenie - dach tylne drzwi, nadkola, boczne drzwi oraz część ściany grodziowej, przednie nadkola oraz część podłogi i tunel środkowy . Dodatkowo dodaliśmy dodatkowe uszczelki przednich drzwi które występują tylko w wersjach Caravelle, Shuttle i California . Oprócz tego rozbudowaliśmy system audio o następujące komponenty; Wzmacniacz z procesorem Mosconi 130.4 DSP i przedni zestaw głośnikowy - Xcelsus XUS M6 + XT28 Ps...Focale z tyłu wkręcone w dyktę to nie nasza robota

Audi A6C7 2016

Audi A6C7 z 2016 roku. Zastosowaliśmy następujące komponenty: Procesor Helix DSP Mini z modułem HEC-BT Wzmacniacz Xcelsus Magnifico4 Zestaw przedni Xcelsus XU6.2Ci W bagażniku wykonaliśmy dopasowaną obudowę w którym znalazł się sub JL Audio 10W1 oraz klapka zapewniająca dostęp do mechanizmu wysuwania fabrycznego haka. Fabryczny TouchPad znajdujący się na konsoli przy dzwigni zmiany biegów został przeniesiony i w jego miejsce od podstaw zrobiliśmy nowy panel w którym zamontowaliśmy potencjometry oraz diode od sterownika URC.3. Mina klienta przy odbiorze - bezcenna

Mercedes W221

Mercedes W221 wyposażyliśmy w następujące elementy: Procesor Helix DSP Mini + Moduł HEC BT + pilot zdalnego sterowania URC.3 Wzmacniacze Xcelsus Magnifico4 oraz Magnifico1 Zestaw głośnikowy Morel Elate Titanium 602 Sub Xcelsus XXS12 Tweetery zabudowaliśmy w osłony lusterek, zostały wykonane panele dla głośników w drzwiach, wykonaliśmy zabudowę subwoofra w boczku oraz został całkowicie przebudowany panel od telefonu w którym udało się przenieść pilota URC.3

Mercedes Vito W447 2019

Mercedes Vito W447 z 2019 roku. Napęd Match PP86DSP + MEC BT Przedni zestaw głośnikowy Xcelsus XP6.2B Subwoofer Helix K10W w obudowie BR Kamera cofania Pioneer NDBC8 i jednostka centralna Pioneer Avic Evo1-G62

BMW X5 E70

BMW X5 e70 Fabryczna jednostka centralna + Helix MiniDsp z HecBT oraz URC.3 Morel Hybrid 402 + Match UPw8bmw-s za zasilanie posużył wzmacniacz Xcelsus Magma 220.4AB W bagażniku dwa subwoofery Xcelsus XAS12 napędzane wzmacniaczem Xcelsus Magma 1600.1D

Kamper Chausson Exaltis 7028 EB

Kamper Chausson Exaltis 7028 EB i nasz system audio. Fabrycznie jakieś 13 i stacja Kenwooda. Nasze zadanie polegało na wykonaniu komór dla zestawu przedniego HELIX P62C osadzonych w desce rozdzielczej, wykonaniu doopasowanej zabudowy dla subwooferów znajdujących się pod kanapą. Obudowa zawiera dwa głośniki niskotonowe HELIX K10W, oraz serce systemu wzmacniacz ze zintegrowanym proocesorem dźwięku HELIX PSIX DSP. Procesor doposażony w moduł Bluetooth ze wsparciem bezstratnej trasmisji dzwięku apt'X. Stara jednostka centralna została zastąpiona stacja ALPINE INE-F904DC, wraz z zewnętrznym napędem DVD ALPINE DVE-5300. W takim samodzodzie nie zabrakło również kamery cofania - wybór padł na ALPINE HCE-C2100RD.

Audi A6 C7 2015

Audi A6 C7 fabrycznie z wiadomo jak grającym systemem Bose... Miał być system z wykopem i tak też się stało Przedni system 3 drożny Morel'a z serii Hybrid napędzany wzmacniaczem ze zintegrowanym procesorem Helix PSix, plastikowy sub bose zastąpiliśmy lubianym i sprawdzonym przez nas zestawem składającym się z dwóch 12 calowych subwooferów JL Audio 12W1V3 napędzanych monoblokiem Helix M ONE X. Dodatkowo w celu integracji z magistralą MOST zastosowaliśmy konwerter MOST-TOSLINK ZEN V NAV-TV. Po pomiarach i strojeniu system zaskoczył właściciela dynamiką, sceną, przestrzennością , detalami i mocą której wcześniej nie było.

BMW F36 2020

BMW F36 z fabrycznym systemem HiFi S676, który wiadomo jaką ma jakość.... Zastosowaliśmy dedykowany zestaw głośników Match'a składający się z wooferów pod siedzenia oraz 2 drożnego systemu znajdującego się w drzwiach przednich oczywiście zestaw plug n' play. Dodatkowo ustabilizowaliśmy komory wooferów matą butylową . Jako napęd sprawdzony setup - cyfrowy wzmacniacz w klasie d - HELIX M-Four dysponujący mocą 100W na kanał ( fabryczny wzmacniacz bmw dysponuje mocą tylko 40W na kanał ) oraz procesor HELIX DSP MINI. Po wykonaniu pomiarów akustycznych i korekcji charakterystyki otrzymaliśmy całkowicie inaczej brzmiący system - pojawiła się dynamika, więcej basu, głębia, scena, brak zniekształceń przy bardzo głośnym słuchaniu ,szczegóły o których można było wcześniej pomarzyć...

Alfa Romeo 159 Scan Speak HeliX C-Four

Alfa Romeo 159 Fabryczna jednostka + Helix DSP.2 (w niedalekiej przyszłości zostanie podmieniony na DSP Pro) + HEC BT Tweetery Scan Speak D3004/602010 + średniotonowe Scan Speak 10F napędzany Helix C-Four woofery MP 5.16 mk2 + subwoofer Scan Speak 30W/4558T00 napędzany Helix C-Four

BMW E38

Kolejne BWM E38 - Procesor HELIX DSP Mini wyposażony w moduł bluetooth z apt`X , wzmacniacz M-Six napędza przedni system Helixa P52c który został zamontowany w przerobionych panelach w drzwiach oraz przerobionych przednich słupkach. Za subbass odpowiadają dwa JL`e 8w1. Dodatkowo wymieniliśmy jednostkę centralną na stację na androidzie oraz w podłokietniku został zamontowany pilot URC.3. Na koniec pomiary i strojenie

Mercedes W220

Mercedes W220 - trafił do nas z niedziałającym systemem audio. Fabryczna jednostka Comand APS NTG1 oraz wzmacniacz okazały się uszkodzone, podobnie jak głośniki w których piankowe zawieszenia po prostu się rozleciały. Została podjęta decyzja o postawieniu nowego, niezależnego systemu. Jednostka sterująca ALPINE iLX W650BT z AnroidAuto oraz CarPlay, procesor DSP Helix Mini, wzmacniacz Helix MFOUR , w wygłuszonych drzwiach zastosowaliśmy 2 drożny zestaw HELIX P62C,tweetery trafiły w przerobione miejsca w osłonach lusterek. We wnęce bagażnika w wykonanej od podstaw obudowie zainstalowaliśmy 12 calowy subwoofer GLADEN.

Mercedes W211

Montaż obejmował wymianę fabrycznej jednostki na stację z androidem, wytłumienie drzwi oraz wymianę głośników - na zestaw Morel Tempo Ultra 602 - umieszczonych w fabrycznych miejscach montażowych. W bagażniku znalazł się 12 calowy subwoofer Helix'a K12W w obudowie BR. Całość zasila Helix M Four oraz DSP Helix Mini z modułem bluetooth apt'X . Dodatkowo zamontowaliśmy kamerę cofania, rejestrator jazdy oraz 11 calowy monitor zagłówkowy FullHD z androidem, WiFi i BT. Wykonane oczywiście pomiary akustyki pojazdu oraz strojenie systemu nagłośnieniowego.

Tesla S 90D

Montaż "kosmetyczny" ale w przyjemnym samochodzie jakim jest Tesla S 90D. Fabryczny zestaw nie powala ilością niskich częstotliwości a klient chciał poprawić tylko ten zakres więc zdecydowaliśmy się na zastosowanie aktywnego subwoofera u-Dimension Glow 08.100 który został umieszczony w bagażniku a zdalny regulator głośności w okolicach podłokietnika.

Fiat 126p

Fiat 126p. Coś dla fanów klasycznej motoryzacji ;) Plan był prosty zbudować od podstaw prosty system pasujący do wnętrza odrestaurowanego maluszka. W zbudowanych od podstaw komorach dla głośników przednich oraz tylnych miejsce znalazły 13cm głośniki koaksialne firmy Focal. Przednie drzwi wytłumiliśmy częściowo matami Gladen'a. W tak klasycznym wnętrzu nie mogło oczywiście zabraknąć klasycznego radia pasującego do epoki - wybór był tylko jeden - Blaupunkt Bremen z modułem DAB. Efekt prac widoczny na zdjęciach - naszym zdaniem udało się zachować "fabryczne" wnętrze.

Mercedes W213 2019

W przypadku ich najnowszego zestawu głośnikowego dedykowanego do aktualnych generacji mercedesa strzelili wyjątkowo dobrego Match'a. Dużo tego przerobiliśmy już ale ten zestaw jeśli chodzi o Stosunek jakość/cena/czas montażu zasługuje na najwyższe noty! Fabryczny zestaw zastany w samochodzie mocno okrojony - brak wzmacniacza, jeden 16 cm woofer w nogach pasażera .. zastąpiliśmy zestawem dedykowanym plug n' play Matcha składającym się z: *up-w8mb-s4-lhd - 20 cm wooferów które umieściliśmy w fabrycznych miejscach w nogach kierowcy i pasażera, *c42mb-frt pół aktywnego zestawu zastępującego fabryczny tweeter i głośnik średniotonowy umieszczony w drzwiach, Całość napędza wzmacniacz z procesorem dsp Match PP86DSP wyposażony dodatkowo w moduł bluetooth do bezstratnego przesyłu muzyki oraz pilot URC.3. Po wykonaniu pomiarów akustycznych i dokonaniu strojenia system zmienił się nie do poznania - właściciel bedzie "lekko" zdziwiony nowym brzmieniem.

Smart ForTwo Cabrio II

Kolejny Smart którego mieliśmy okazję modyfikować. Tym razem Smart ForTwo Cabrio. Sercem systemu jest wzmacniacz ze zintegrowanym Dsp - Helix P-Six, zmodyfikowane przednie słupki w których osadziliśmy wielokrotnie sprawdzone i dobrze grające tweatery ScanSpeak D3004. W wytłumionych drzwiach znowu pojawiły się woofery Eaton'a. Sekcja niskotonowa to dwie K10w Helixa w obudowie zamkniętej. Jednostka centralna Clarion NX807E wzbogacona o moduł DAB oraz kamerę cofania. Dodatkowo wygluszyliśmy tylną klapę.

BMW G31 2019

W przerobionych trójkątach lusterek zewnętrznych zainstalowaliśmy głośniki wysokotonowe Helix C1T. Midy oraz Woofery pochodzą ze stajnii Gladen'a- dedykowane dla tego modelu. Za napęd odpowiedzialny jest Helix P-SIX z modułem HEC HD Audio USB oraz pilotem URC.3. Dodatkowo zamontowaliśmy dwukanałowy rejetrator jazdy BLACKVUE DR900S-2ch.

Honda Civic 10 gen 2019 dla salonu Honda Gdynia

Salon Honda Gdynia / Honda Gdańsk poprosił nas o poprawę fabrycznego systemu w Hondzie Civic - aktualnej 10 generacji. Samochód ten ma pełnić rolę demo i postanowili zaoferować swoim klientom taki upgrade jako dodatkową opcję. Zainstalowaliśmy Procesor ze zintegrowanym wzmacniaczem Match PP86DSP z modułem MEC BT oraz pilotem URC.3. Wszystkie głośniki, łącznie z subwooferem, pozostały fabryczne. Wszystkich zainteresowanych odsłuchem tego setupu zapraszamy do kontaktu z salonem Honda Gdynia.

Vw T5

Vw T5 - zakres prac obejmował wygłuszenie drzwi i tapicerek, montaż przedniego systemu opartego o zestaw Morel Maximo Ultra, z racji ograniczonego miejsca trzeba było wykonać dopasowaną obudowę subwoofera pod głośnik Match MW10. Sercem systemu jest procesor Helix'a DSP Mini , zaś za zasilanie odpowiada cyfrowy wzmacniacz Helix M-Four. Starą jednostkę centralną zastąpiliśmy jedną z najnowszych i najszybszych stacji ze stajni GMS - model 7901 Navix chodzącą pod kontrolą systemu Android 8.01 Oreo, wyposażoną w bardzo dobrej jakości pojemnościową matrycę HD 6,8 cala i rozdzielczości 1024x600 pixeli. Za szybkość odpowiada m.in. 8 rdzeniowy procesor Intel Airmont o taktowaniu 1.87GHz i 2Gb pamięci Ram DDR4 firmy Sandisk.Stacja posiada wysokiej jakości tuner FM firmy Philips NXP, wbudowany moduł WiFi 300Mb/s, wysokiej klasy moduł Bluetooth wspierający m.in. bezstratną transmisję dzwięku Apt'X oraz Apt'x HD, asystent Google,GPS, wbudowany zestaw głośnomówiący i możliwość instalowania dowolnej aplikacji ze sklepu Google(Google Maps, Youtube, Yanosik, Spotify, Tidal) to już standart.

Audi A6 c7 Allroad 2018

Audi A6 C7 Allroad 2018.Wykonaliśmy zabudowę subwoofera w boczku przestrzeni bagażowej w której osadzony jest Helix K10W. Przedne fabryczne głośniki oraz sub napędza sprawdzony zestaw; Helix M-Four i Helix DSP Mini + HEC BT i UrRC.3. Bardzo fajnie grający system za nieduże pieniądze ;)

Opel Astra K 2019

Opel Astra K 2019 i bardzo przyjemnie grający zestaw składający się ze wzmacniacza Helix V-eight z modułem Bluetooth oraz Directorem Helixa. Trójdrożny zestaw przedni składa się z tweetera Morel MT230, słośnika średniotonowego Morel CCRW254 oraz zastosowaliśmy woofery Proa Simplex, subwoofer zabudowany w boczku Helix K10W. Drzwi oraz przestrzeń bagażnika wytłumiona matami STP Aero Gold, oraz pianka STP.

Vw Golf 7 2018

Klient z Norwegii, VW Golf 7 i nasz system z górnej półki. System składający się z procesora Helix DSP PRO mk2 z modułem HEC BT oraz Helix Director, za napęd służą dwa wzmacniacze Helixa C-Four - jeden napędzający sekcję średnio -wysokotonową skłądającą się z hiendowego tweetera Scan Speak 3004 Beryllium oraz średniaka Scan Speak 5F. Woofery w drzwiach Micro Precision 5.16 oraz subwoofer Scan Speak Automotive Silver 10" zasila drugi Helix C-Four. Dodatkowo drzwi, przestrzeń bagażnika oraz podłoga z częścią przegrody została wytłumiona matami Dynamat i piankami Gladen'a z pamięcią molekularną.

Mercedes W205 2018

Nasz stały klient z kolejnym Mercedesem tym razem W205 z 2018 fabrycznie wyposażonym w system Burmester. Jak gra wiadomo... Modyfikacje dosyć znaczne. Sygnał z fabrycznej jednostki głównej konwertowany przez konwerter MOST -Toslink trafia do procesora Helix DSP Pro mk2 z modułem HEC BLuetooth. Tweetery ScanSpeak D3004-602010 ukierunkowane i zabudowane w osłonach lusterka. w fabrycznym miejscu umieściliśmy głośniki średniotonowe ScanSpeak zaś w całkowicie przerobionych i wygłuszonych drzwiach umieściliśmy 4 woofery Micro-Precision 5.16 MKII - cały zestaw przedni zasilany jest wzmacniaczem Helixa A6. Sekcja subwoofera składa się lubianego przez nas wzmacniacza Alpina PDX-M12 która generuje 1200W RMS i zasila subwoofer Focal Utopia zabudowany w boczku. Jako źródło muzyki służy odtwarzacz HiRes Audio FiiO X5 III. Jak gra zestaw możecie się domyślić ;)

Ford Ranger Wildtrak 2019

Ford Ranger Wildtrak z 2019 roku. Jak to w nowych samochodach fabrycznie nagłośnienie wiadomo jakiej jakości, dodatkowo duży samochód a miejsca na montaż mało oraz byliśmy mocno ograniczeni czasowo - klient ze skandynawii....Ale bez problemu udało nam się zaaplikować system trójdrożny- w całkowicie przerobionych osłonach lusterek zostały zamontowane głośniki wysokotonowe Helix'a P1T oraz szerokopasmowy Scan Speak 5F. W wygłuszonych drzwiach woofery Helix'a P6B. Całość napędza wzmacniacz z DSP Match PP86DSP umieszczony pod fotelem. Moduł BT z aptx zapewnia bezstratny transfer muzyki do procesora. Sterowanie głośnością suba/systemu pilot URC3 wkomponowany w konsolę środkową. Zachowana pełna funkcjonalność jednostki centralnej - jakośc muzyki i wrażenia przy odsłuchu ? Trzeba było widzieć zadowolenie na twarzy Klienta ;) W niedalekiej przyszłości druga wizyta i zabudowa subwoofera.

VW Arteon 2019

VW Arteon - znowu ;). Przepraszamy za jakość zdjęć ale robione były różnymi kalkulatorami ;). Klient wcześniej próbował poprawić dynaudio w innej firmie - jak widać na zdjęciach wytłumiając drzwi ale niestety dużej poprawy nie było. Zastosowany przez nas setup to sprawdzony w wielu samochodach zestaw składający się z 3 drożneg zestawu Helixa - P1T, P3M i P6B), wspomagany subem K10W. Całość napędza 8 kanałowy "kombajn" Helix'a V-Eight DSP z modułem BT ze wsparciem Apt'x + pilot URC.3. W takiej konfiguracji w pełni zachowujemy funkcjonalność jednostki fabrycznej - zestaw głośnomówiący, nawigacja, radio, sterowanie z kierownicy. Bezstratny przesył muzyki z telefonu/ playera zapewnia nam moduł BT w procesorze. Dodatkowo skrzynia robiona na wymiar zapewnia pełny dostęp do schowka znajdującego się we wnęce na koło zapasowe

Citroen C5 mk3

Citroen C5 Mk3 - wytłumione przednie drzwi matami i piankami Gladena, tapicerki mata Gladen, pasta Brax'a. Wykorzystaliśmy woofery Helix'a P6B i tweetery P1T zamontowane w przerobionych fabrycznych miejscach. Za napęd służy 6 kanałowy wzmacniacz Helix M-Six , system w pełni aktywny dzięki procesorowi Helix DSP Mini oczywiście wyposażony w moduł BT z APTx + pilot URC.3. W bagażniku subwoofer Helix K10w w obudowie BR. Tylne tapicerki maty i pianka Gladen oraz pasta Brax'a. Brak dostępnego opisu zdjęcia.

VW Passat B8 2019

Nasz klient zawitał do nas z kolejnym swoim nowym nabytkiem. Tym razem Passat B8 w pakiecie R-Line. Pierwszy etap obejmuje częściowe wygłuszenie niestety ale praktycznie nie wygłuszonego fabrycznie samochodu - co widać na zdjęciach.... Zajeliśmy się wygłuszeniem drzwi przednich, tylnych, tapicerek, bagażnikiem, nadkolami tylnymi, klapą bagażnika oraz przestrzenią pod tylną kanapą. Użyte materiały to maty oraz pianka Gladen'a oraz pasta Brax'a. Wygłuszenie zaowocowało znacznym spadkiem poziomu hałasu i teraz można podróżować w bardziej komfortowych warunkach. Niestety nie zdążyliśmy zrobić pomiarów przed i po- może kolejnym razem. Za jakiś czas drugi etap i standardowe poprawienie systemu Dynaudio...

Honda Civic Gen9 2014

Honda Civic z 2014 roku, fabrycznie wyposażona w system Premium Sound z nawigacją , fabrycznym wzmacniaczem oraz oryginalną kamerą cofania została wyposażona w stację Pioneer'a sph-da130, dodatkowo było trochę pracy przy podłączeniu i uruchomieniu fabrycznego wzmacniacza, sterowania z kierownicy oraz fabrycznej kamery cofania gdyż nie ma typowo dedykowanych interfejsów do tego modelu - ale się udało

VW Arteon 2019

Kolejny Vw Arteon - fabrycznie wyposażony w podstawowy system nagłośnieniowy. W tym przypadku użyliśmy wzmacniacza ze zintegrowanym procesorem Dsp - HELIX V-Eight( system będzie rozbudowany do 3way), który napędza system przedni Helixa - P1T i P6B osadzony w fabrycznych miejscach montażowych oraz subwoofer w skrzyni BR Match MW 10W-D. Drzwi i tapicerki wygłuszone materiałami Gladena. Jak w większości przypadków za bezstratny przesył muzyki odpowiada moduł HEC BT, regulacja głośności poprzez pilota URC.3. Oczywiście na koniec pomiary akustyczne oraz strojenie.

Peugeot 407 Coupe

Peugeot407 Coupe nad którym niedawno pracowaliśmy powrócił na rozbudowe systemu. Przemiły właściciel stwierdził, że za mało i robimy 3way i reszte podwójnie ;) Lubimy takie wyzwania! Można powiedzieć , że system został gruntownie przebudowany. Tapicerki i drzwi przeszły dosyć skompikowaną modyfikację pozwalającą zamontować po dwa woofery Helixa P6B na stronę. Na słupkach pojawiły się średniotonowe Helix'y P3M. W bagażniku dołożyliśmy drugi subwoofer Helix K10W oraz została zmieniona elektronika - procesor Helix DSP.2 z modułem BT(APT'x) wraz zabudowanym sterownikiem Director. Przedni system napędza 6 kanałowy Helix M-Six, zaś dwa subwoofery Helix M-Four. Głośniki wysoktonowe Helix P1T pozostały bez zmian. Teraz jest "wykop" ;)

Toyota Land Cruiser 100 - audio, wygłuszenie + dodatki

Toyota Land Cruiser 100. Zakres montażu obejmował część audio, demontaż wnętrza wraz z deską rozdzielczą , wygłuszenie samochodu oraz dodatki zlecone przez klienta na które składało się m.in: -cześć audio -montaż 8 kanałowego wzmacniacza z procesorem Helix V Eight napędzającego 3 drożny zestaw przedni ze stajni Helix'a - woofery P6B, średniotonowe P3M w nowych miejscach montażowych na desce rozdzielczej oraz wysokotonowe P1T. Za najniższe tony odpowiedzialny jest zabudowany w tylnej częsci specjalistycznej zabudowy sub Helix'a K10W w obudowie BR. Usunęliśmy jednostkę centralną - przesył muzyki przez moduł BT z aptx'em z odtwarzacza Fiio x5 i sterowanie - Director -wygłuszenie - oprócz wygłuszenia drzwi przednich i tylnych, została wygłuszona podłoga, ściana grrodziowa oraz deska rozdzielcza. -dodatki w postaci panelu do dodatkowego oświetlenia i wyprowadzenie okablowania do komory silnika, montaż dodatkowych gniazd 12v oraz ładowarki usb, rejestratora jazdy wraz z kamerą cofania, cb wraz z anteną, dodatkowe oświetlenie led.

BMW E91

Naprawdę dobrze brzmiący system oparty o: zestaw przedni - Morel Hybrid 402 + AudioSystem EVO napędzony wzmacniaczem z procesorem DSP - Helix P-SIX TweeteryMT230 zamontowane zostały w fabrycznych trójkątach lusterek zewnętrznych. Sekcja niskotonowa składa się z 2x JL Audio 12W1-v2 napędzanych ALPINE PDX M6. integralność z jednostką centralną zapewnia konwerter MOST-Toslink.

Volkswagen Polo GTi 2018

Tym razem mieliśmy przyjemność pracować przy najnowszym 200 konnym Volkswagenie Polo GTi. Bez problemu udało sie poprawić niestety kiepskie nagłośnienie seryjne i teraz frajda z jazdy będzie podwójna ;) Zastosowaliśmy komponenty ze stajni Gladen/Mosconi - pasywny system przedni -Gladen RS165 oraz sub Gladen RS10 zasilane wzmacniaczem Gladen RS 100c4 sterowany procesorem DSP Mosconi 4to6 +pilot MOSCONI RC MINI

Chevrolet Chevelle SS 1970

Ostatnio mieliśmy przyjemność pracować przy kilku amerykańskich klasykach - jednym z nich jest ten o to kompleksowo odrestaurowany Chevrolet Chevelle SS 454ci z 1970 roku. Właścicielowi zależało na jak najmniej widocznym montażu podzespołów, w tym wypadku zastosowaliśmy komponenty GLADEN. Z przodu w desce rozdzielczej znalazły swoje miejsce 10tki współosiowe zaś z tyłu popularne niegdyś jajka ;) Napędza ten zestaw klasyczna czterokanałówka w połączeniu z nowoczesną jednostką o stylistyce Retro z BT na pokładzie.

Smart ForTwo

Smart ForTwo i zadowolony klient który dotarł do nas z Niemiec System bazujący na jednostce Alpine ICS X8 Wzmacniacz z zintegrowanym procesorem Helix P-Six który napędza system przedni składający się z ScanSpeak D3004-602010, wooferów Eton oraz Sub Helix K10W.

Mazda MX5 2018 rozbudowa systemu +Kickpanele

Kolejny etap prac nad Mazda MX5 : aktualny setup; Procesor Helix Pro mk2 TEC LS165 + Helix C1T zasilone Alpine PDX F6 SUB... ciasnota gdzie oko sięga a miał być i koniec. Więc padło na konstrukcje aktywną Helix'a U10A....10tka pracująca w około 5(!)L. Przy czym... usuneliśmy moduł wzmacniacza i podpieliśmy tę 10tkę pod mono Alpine PDX M6. No i jak się nie da jak u nas zawsze się da ;)

Mercedes W124 Match/Helix/Audiosystem

Kolejne klasyczne już W124 które opuściło naszą firmę. Modyfikacja w Mercedesie obejmowała już sprawdzony i przetestowany zestaw bazujący na procesorze DSP i wzmacniaczu Match PP86DSP, przednim zestawie koaksialnym firmy Audiosystem - dedykowanym do w124 zamontowanym w fabrycznych miejscach montażowych dzięki czemu zachowaliśmy klasyczny wygląd wnętrza oraz subwoofer Helix K10 oraz pilot URC.3. Procesor oczywiście z modułem BT i wsparciem Apt'X dla bezstratnej transmisji muzyki. Oryginalny wyglad wnętrza został zachowany łącznie z wiekowym już radiem Becker. Co uzyskaliśmy po pomiarach i strojeniu? znakomitą jakość dźwięku, dynamikę, szeroką i głęboką scenę muzyczną z wokalami zlokalizowanymi prawie na masce, której można szukać z przyswojową święcą nawet w nowych systemach audio.

BMW E60 Match OEM

Kolejne BMW tym razem E60 - fabrycznie z najniższym nagłośnieniem bez tweeterów.... Doposażyliśmy w komponenty Match'a. Wzmacniacz z procesorem dźwięku PP86DSP wraz z modułem BT oraz pilotem URC.3 zasila półaktywnie przedni zestaw skłądający sie z dwudrożnego pasywnego zestawu MS 42C-BMW.1 oraz fabryczne 16 cm woofery znajdujące się pod siedzeniami zamieniliśmy na 20 cm woofery Match MW 8BMW-D. Po dokonaniu pomiarów oraz wyrównaniu charakterystyki otrzymaliśmy b. dobrze brzmiący zestaw który zadowoli dużą cześć użytkownikow.

Peugeot 407 Coupe

W tym Peugeocie 407 Coupe jako pierwsi w Polsce zamontowaliśmy nowy procesor HELIX'a Mini DSP. Reszta elementów to zestaw przedni Helix P62C , Sub Helix K10W. Wszystko zasilone Helix'em M-Four + wspomniany Helix Mini-DSP z modułem HEC BT oraz pilotem URC3.

BMW E46

BMW E46 Jednostka Centralna ALPINE iLX-702D Zestaw Helix'a P62C zasilany Helix'em P-TWO i efekt? 280W RMS na strone - to czuć :D

VW Golf VII

Kolejny przypadek niezadowolenia z nagłośnienia Dynaudio.... Tego Golfa 7 doposażyliśmy w 3-way'a Morel Virtus oraz sub Helix K10W napędzany Helixem V-eight. Dodatkowo wygłuszyliśmy drzwi, bagażnik z klapą i nadkolami. Montaż podzielony został na dwa etapy gdyż właściciel mieszka w Norwegi i mieliśmy ograniczony czas. W grudniu autko wróci na zabudowę subwoofera w boczku oraz wygłuszenie dachu i podłogi.

Kia Soul System OEM MAtch Ver2

Na początku w Kia Soul zamontowaliśmy zestaw Match'a MS62C z subem Match PP8E-Q oraz wzmacniaczem z procesorem Match PP86DSP + moduł MEC BT. Jednak przemiły właściciel "załapał bakcyla" i zaczął gonić króliczka ;) czego efektem jest rozbudowa systemu do systemu 3 drożnego opartego o tweetery Helix'a P1T, zestaw średniotonowy Helix P3M - tweetery zostały ukierunkowane na supkach i wyciągniete z fabrycznego miejsca na desce rozdzielczej oraz średniak został umiejscowiony na podszybiu - w nowo dorobionym miejscu. Woofery zostały z zestawu Matcha'a - 6.5MW zaś "systemowy" sub Match'a zamieniliśmy na Helix'a K10 w zamkniętej skrzyni. Podobno nie jest to koniec i wielce prawdopodobne , że bedzie ver3 systemu ;) aktualne zdjęcia z ver2 w dalszej części galerii . Serdecznie pozdrawiamy właściciela ;)

Mitsubishi Lancer Evo VIII

Czy w 400 konnym Lancerze EVO VIII może być dobre nagłośnienie?? Oczywiście ;) dla nas żaden problem. Sprawdzony i naprawdę dobrze grający setup oparty o 3 drożny zestaw HELIX Competition, napędzany HELIX'em P-SIX, za sekcję niskotonową odpowiada HELIX Q10 napędzany HELIX'em P-TWO. Calość systemu bez radia - sterowanie zapewnia Director HELIX'a oraz źródłem jest moduł MEC BT ze wsparciem APT'x. Przerobione słupki pod głośnik średniotonowy oraz tweeter oflockowane , żeby pasowało do flockowanej deski rozdzielczej. Fun z jazdy zapewnia sam samochód , wrażenia słuchowe nasz system ;)